Політика повернення
Ми підготували цю політику повернення, щоб пояснити, коли ви можете зажадати відшкодування щодо продуктів і послуг, придбаних у Regery або через нас від наших партнерів і/або філій (в сукупності "Послуги").
Загальні умови
Загальні умови застосовуються до всіх відшкодовуються послуг. Крім того, можуть бути спеціальні терміни, які застосовуються до певного продукту і/або послуги, і ті, які вказані нижче.
- Одна і та ж Послуга не має права на отримання більш одного відшкодування.
- Відшкодування не буде здійснене, якщо ваша Послуга призупинена або припинена за певною причини.
- Будь-яка комісія за обробку буде відніматися з відшкодування.
- Послуга повинна бути скасована, перш ніж ми зможемо повернути відшкодування.
- Якщо ви не запросите інше, повернення коштів буде зараховано на ваш баланс в Regery. Покупки, зроблені з використанням засобів облікового запису Regery, можуть бути повернуті тільки в рахунок облікового запису. Покупки, зроблені за допомогою кредитної картки або PayPal, можуть бути повернуті джерела платежу. Regery не несе відповідальності за будь-які додаткові збори, накладені вашою компанією кредитної картки або PayPal в разі повернення.
Додаткові вимоги до відшкодування можуть застосовуватися на підставі певних умов і умов, про які повідомлено вам при покупці Послуги.
Спеціальні умови
Реєстрація доменних імен
- Повернень немає за зареєстровані домени.
- Якщо ця політика повернення не передбачає повернення коштів, всі збори за реєстрацію доменних імен і пов'язані з ними служби доменних імен не підлягають поверненню повністю або частково, навіть якщо реєстрація вашого доменного імені призупинено або скасовано.
- Повернення коштів за збори, сплачені за одну з таких дій, неможливе:
- Додаткові збори, що сплачуються за періоди попереднього замовлення, пероід Sunrise або Landrush, або участь в програмі раннього доступу
- Плата за супутні послуги, такі як Privacy Guard для домену.
- У разі невдалої реєстрації домену повернення здійснюється автоматично або на джерело оплати, або на рахунок в системі Regery, якщо джерело оплати не підтримує повернення
- В разі невдалої автопокупки/перехоплення домена, заблокована сума поверненню не підлягає і автоматично переміщається на ваш рахунок в системі Regery
- У випадку невдалого перенесення домену до Regery через невірний код перенесення, платіж автоматично повертається на ваш рахунок клієнта в Regery.
- У випадку, якщо передача домену була відхилена або не схвалена вами відповідно до умов реєстру, платіж не буде повернена і ви не можете вимагати будь-якої компенсації або відшкодування від Regery.
SSL-сертифікати
- Якщо в цій політиці повернення не передбачено відшкодування, всі збори за SSL сертифікати не підлягають поверненню, повністю або частково.
- Щоб отримати право на відшкодування, після покупки ви повинні протягом десяти (10) днів зробити одне з наступних:
- активувати (випустити) сертифікат і після цього робити письмовий запит на відшкодування протягом десяти (10) днів з цієї дати;
- вживати безуспішні спроби активувати (випустити) сертифікат, в цьому випадку повернення буде автоматично зарахований на ваш рахунок в системі Regery
- не вживати ніяких спроб по активації (випуску) сертифіката і зробити письмовий запит на повернення.
- Якщо повернення коштів можливе, плата за SSL сертифікат буде відшкодована у вигляді повернення коштів на ваш рахунок в системі Regery.
Послуги що не відшкодуються
Всі інші Послуги не підлягають поверненню, включаючи, але не обмежуючись:
- Відновлення, реактивації доменних імен
- Реєстрації, автопокупки/перехоплення, переноси, продовження доменних імен
- Виділені сервери або виділені IP-адреси
- Хостинг послуги
- Будь-які послуги, придбані або набуті за пільговою ціною або за акції
- Будь-які виплати, сплачені вами Regery за надання підтримки, не пов'язаної з обслуговуванням.
Повернення на особистий рахунок
Деякі методи оплати не підтримують повернення на джерело платежу, в таких випадках повернення зараховується на особовий рахунок в системі Regery
До таких оплат відносяться:
- Оплати на банківські рахунки
- Оплати криптовалютою
- Оплати на Qiwi
- Оплати на ЮMoney
- Оплати на WebMoney
Особистий рахунок Regery
Засоби особистого рахунку Regery
- Неможливо перенести на інший обліковий запис Regery
- Неможливо вивести в іншу платіжну систему або сервіс
- Неможливо перенести куди-небудь
- Можна використовувати тільки для оплати будь-яких продуктів або послуг на Regery
Запити на повернення коштів
Якщо ви вважаєте, що маєте право на відшкодування, ви можете відправити запит в службу підтримки. Ви повинні вказати наступну інформацію в своєму запиті:
- Інформація ідентифікації транзакції (наприклад, ім'я користувача облікового запису, контакт підтримки, номер транзакції, ім'я домену, дата покупки);
- Чому ви просите повернути гроші;
- Будь-яка додаткова інформація, запитувана службою підтримки, для обробки вашого запиту на повернення.
Змінено: 20 Січня 2021