1. Головна › 
  2. Повернення

Політика повернення

Ми підготували цю політику повернення, щоб пояснити, коли ви можете зажадати відшкодування щодо продуктів і послуг, придбаних у Regery або через нас від наших партнерів і/або філій (в сукупності "Послуги").

Загальні умови

Загальні умови застосовуються до всіх відшкодовуються послуг. Крім того, можуть бути спеціальні терміни, які застосовуються до певного продукту і/або послуги, і ті, які вказані нижче.

  1. Одна і та ж Послуга не має права на отримання більш одного відшкодування.
  2. Відшкодування не буде здійснене, якщо ваша Послуга призупинена або припинена за певною причини.
  3. Будь-яка комісія за обробку буде відніматися з відшкодування.
  4. Послуга повинна бути скасована, перш ніж ми зможемо повернути відшкодування.
  5. Якщо ви не запросите інше, повернення коштів буде зараховано на ваш баланс в Regery. Покупки, зроблені з використанням засобів облікового запису Regery, можуть бути повернуті тільки в рахунок облікового запису. Покупки, зроблені за допомогою кредитної картки або PayPal, можуть бути повернуті джерела платежу. Regery не несе відповідальності за будь-які додаткові збори, накладені вашою компанією кредитної картки або PayPal в разі повернення.

Додаткові вимоги до відшкодування можуть застосовуватися на підставі певних умов і умов, про які повідомлено вам при покупці Послуги.

Спеціальні умови

Реєстрація доменних імен

  1. Відшкодування немає за оплату комісій при покупці преміальних доменів.
  2. Якщо ця політика повернення не передбачає повернення коштів, всі збори за реєстрацію доменних імен і пов'язані з ними служби доменних імен не підлягають поверненню повністю або частково, навіть якщо реєстрація вашого доменного імені призупинено або скасовано.
  3. Повернення коштів за збори, сплачені за одну з таких дій, неможливе:
    1. Додаткові збори, що сплачуються за періоди попереднього замовлення, пероід Sunrise або Landrush, або участь в програмі раннього доступу
    2. Плата за супутні послуги, такі як Privacy Guard для домену.
  4. У разі невдалої реєстрації домену повернення здійснюється автоматично або на джерело оплати, або на рахунок в системі Regery, якщо джерело оплати не підтримує повернення
  5. В разі невдалої автопокупки/перехоплення домена, заблокована сума поверненню не підлягає і автоматично переміщається на ваш рахунок в системі Regery
  6. У випадку невдалого перенесення доменного імені до Regery, оплата автоматично відшкодовується на ваш рахунок в системі Regery.

SSL-сертифікати

  1. Якщо в цій політиці повернення не передбачено відшкодування, всі збори за SSL сертифікати не підлягають поверненню, повністю або частково.
  2. Щоб отримати право на відшкодування, після покупки ви повинні протягом десяти (10) днів зробити одне з наступних:
    1. активувати (випустити) сертифікат і після цього робити письмовий запит на відшкодування протягом десяти (10) днів з цієї дати;
    2. вживати безуспішні спроби активувати (випустити) сертифікат, в цьому випадку повернення буде автоматично зарахований на ваш рахунок в системі Regery
    3. не вживати ніяких спроб по активації (випуску) сертифіката і зробити письмовий запит на повернення.
  3. Якщо повернення коштів можливе, плата за SSL сертифікат буде відшкодована у вигляді повернення коштів на ваш рахунок в системі Regery.

Послуги що не відшкодуються

Всі інші Послуги не підлягають поверненню, включаючи, але не обмежуючись:

  1. Відновлення, реактивації доменних імен
  2. Реєстрації, автопокупки/перехоплення, переноси, продовження доменних імен
  3. Виділені сервери або виділені IP-адреси
  4. Хостинг послуги
  5. Будь-які послуги, придбані або набуті за пільговою ціною або за акції
  6. Будь-які виплати, сплачені вами Regery за надання підтримки, не пов'язаної з обслуговуванням.

Запити на повернення коштів

Якщо ви вважаєте, що маєте право на відшкодування, ви можете відправити запит в службу підтримки. Ви повинні вказати наступну інформацію в своєму запиті:

  1. Інформація ідентифікації транзакції (наприклад, ім'я користувача облікового запису, контакт підтримки, номер транзакції, ім'я домену, дата покупки);
  2. Чому ви просите повернути гроші;
  3. Будь-яка додаткова інформація, запитувана службою підтримки, для обробки вашого запиту на повернення.





Змінено: 28 Березня 2020