Regery Blog

Парковка домену: поняття та застосування

  1. Головна › 
  2. Блог › 
  3. Парковка домену: поняття та застосування

Паркінг домену являє собою проміжний етап між придбанням домену та його подальшою експлуатацією на сайті. Він дозволяє в рази скоротити витрати на утримання домену, а в деяких випадках - ще й підзаробити на цьому. Під цим поняттям мається на увазі особлива DNS-підтримка домену, яка гарантує його безперебійну працездатність. Саме парковка дає можливість створювати сервери, що відповідають за різні сфери функціонування проекту. Так, можна окремо створити сервер для пошти, для роботи порталу.

Коли необхідно використовувати паркінг доменів?

Є кілька моментів, коли необхідне використання парковку домену:

  1. Необхідність в парковці домену зазвичай виникає, коли користувач починає транслювати свій проект на будь-яких сторонніх ресурсах. Це особливо актуально, якщо хостинг має іншого провайдера або ж використовується будь-яке власне обладнання, яке було створено своїми силами.
  2. Парковка потрібна і в тих випадках, коли користувач не має свого ресурсу, але вже придумав доменне ім'я. В цьому випадку парковка допоможе залишити за собою потрібне ім'я, щоб ніхто не зробив це швидше.
  3. Не обійтися без використання парковки і в тому випадку, коли у користувача немає своїх серверів-DNS або він не планує брати DNS у хостера, у якого розташовані всі його ресурси.
  4. Можливо припаркувати домен, застосовуючи його, як спосіб розміщення онлайн-реклами на доменах, які не беруть для ресурсів.

Особливості паркінгу

Таке явище, як парковка доменів, вважається найпотужнішим підвидом клік-клубів. Їх відмінність полягає в тому, що люди, які відвідують припаркований сайт, можуть отримати інформацію по-максимуму близьку до тієї, що їм потрібна, і це з урахуванням того, що відвідувачі потрапляють на такий домен випадково.

Припарковані домени часто плутаються відвідувачами з самими сайтами. Це виникає з огляду на те, що компанії, що пропонують послугу парковки домену, застосовують в своїй роботі спеціальні шаблони, які майже не відрізняються від шаблонів сайтів.

Від припаркованих доменів можна отримувати прибуток, яка досягається за рахунок кліків користувачів по рекламних оголошеннях. Розмір такого доходу залежить від сервісу, який надав припаркований домен.

Раніше до появи такого явища, як паркінг доменних імен, можна було підключати контекстну рекламу тільки до сайтів, з відвідуваністю від 100 осіб. Зараз можна зарезервувати домен створювати контекстну рекламу навіть для сайтів з нульовою відвідуваністю.

Це важливо!

Окремі пошукові системи нерідко банять паркуватися домени. Зазвичай це виникає в тих випадках, коли індексація порталу не забороняється спеціальним файлом robots.txt.

Парковка домену дає можливість знизити витрати на утримання зайвих доменів. За статистикою, сьогодні не використовується більше 40% зареєстрованих доменних імен. А адже вони дають можливість нехай невеликого, але стабільного заробітку. Однак головна перевага такого паркінгу полягає в тому, він дає роботодавцям можливість збільшити свою аудиторію, почати розміщувати рекламу, підвищити свій дохід і включити в перелік послуг, що надаються додаткові.


05 Жов 2018Domains
Назад